Színházunk kommunikációs csapata is részt vett csütörtökön a „Színházat vegyenek!” színházmarketing konferencián Kápolnásnyéken. A Magyar Teátrumi Társaság szervezésében létrejött eseményen nem csak résztvevőként, hanem előadóként is képviseltük a Csokonai Színházat: Miklós Eszter kommunikációs és marketing vezető külön prezentációban mesélt az elmúlt időszak szakmai tapasztalatairól, főként arról, hogyan küzdöttünk meg a járványhelyzet okozta kihívásokkal. Sikeresnek bizonyult megoldásaink közt kiemelte a Deszk@Digital fesztivált, a Vitrinhamlet-előadásunkat a Stadion épületében, valamint a nagy népszerűségnek örvendő, a jövő évadban is elérhető sétaszínházainkat. A konferencia során hasznos információkat szerezhettünk a közösségi média színházi marketingben való eredményes használatáról, tapasztalatot cserélhettünk más vidéki kőszínházak marketing- és kommunikációs munkatársaival.